kiya

ساخت وبلاگ

تزریق و وصل مردن سرم در منزل یکی از روش های درمانی و تقویتی برای عموم مردم به خصوص افراد بیمار و سالمند می باشد که برای انجام این روش کوتاه، نیازی نیست صبح و عصر به بیمارستان بروید، و خود یا عزیزانتان را در شرایط سخت بیمارستان قرار دهید همیشه دریافت خدمات پزشکی و پرستاری در خانه گزینه ی مناسبی بری شما و خانواده تان است که به لطف پرستاران آموزش دیده و با استعداد مرکز پرستاری مهرگان نو می توانید در آسایش منزل خود از "خدمات تزریق در منزل" با خیالی آسوده و بدون مشکل بهره مند شوید. اگرچه فرآیند تزریق یک فرآیند آسان و ساده است، اما فرآیندی است که خودمان نمی توانیم انجام دهیم.
کلیه خدمات تزریق از تزریق انسولین تا تجویز داروهای شیمی درمانی در محیط منزل شما با پرستاران مجرب و آموزش دیده ما به صورت آسان، بدون درد و بدون دردسر انجام می شود با سایت مهرگان نو همراه باشید تا به تزریق سرم در منزل به همراه هزینه آن مطلع شوید.

موسسه پرستای و پزشکی مهرگان نو

تزریق چیست؟

تزریق و وصل کردن سرم در منزل کرج

یکی از پرکاربردترین خدمات سلامت در منزل، خدمات تزریق در منزل است. از آنجایی که در درمان بسیاری از بیماری ها داروها به صورت تزریقی به بیمار داده می شود. تزریق فرآیندی است که در آن مایع یا دارو به ورید، بافت، کانال یا فضای بدن به طور کلی از طریق یک انژکتور تزریق می شود. به غیر از دستگاه گوارش به صورت تزریقی تجویز می شود. برای سلامتی شما بسیار مهم است که بدون توجه به نحوه انجام تزریق، فقط توسط پرسنل بهداشتی مجاز و با تجربه انجام شود. روش های تزریقی که ساده به نظر می رسند در واقع باید به صورت حرفه ای و آگاهانه انجام شوند، در غیر این صورت ممکن است مشکلات جبران ناپذیری در سلامت شما ایجاد کنند. هدف موسسه پرستاری مهرگان نو این است که انتظارات و نیازهای بیماران و نزدیکان آنها را به طور کامل، به موقع و بدون وقفه برآورده کنیم و کیفیت زندگی بیمار و سالمند را در بالاترین سطح ممکن نگه داریم و به طور مستمر آن را ارتقا دهیم.

چه کسی خدمات تزریق خانگی را انجام می دهد؟

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

خدمات تزریق سرم در منزل توسط پرستاران دارای مجوز و مجرب که مجاز به ورود به منزل هستند، مطابق توصیه های پزشک و خدمات بهداشتی و درمانی در منزل ارائه می شود.

چه کسانی می توان از سرویس تزریق سرم در منزل بهره مند شوند؟

هزینه تزریق سرم در منزل کرج

به دلیل اینکه سرم زدن زمان بر و کمی سخت است اکثر افرادی که پزشک به آنها سرم را تجویز می کنند از زدن آن اجتناب می کنند از جمله این افراد می توان به کسانی که به بیماری قندخون و یا فشارخون هستند اشاره کرد. وصل سرم در منزل بهترین روش برای تزریق سرم و داروهایی است که پزشک برای روند بهبودی و درمان شما توصیه می کند و اعزام پرستار در منزل برای افرادی که در متن زیر نام برده ایم پیشنهاد می شود.

  • افرادی که دارای ناتوانی در حرکت هستند
  • وقت کافی برای رفتن به بیمارستان را ندارند
  • برای تزریق سرم دچار اضطراب و استرس می شوند
  • به علت شیوع کرونا و بیماری های مختلف ترس از رفتن به بیمارستان دارند

منبع:

https://mehreganno.com/post/61/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%88-%D9%88%D8%B5%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AC

kiya...
ما را در سایت kiya دنبال می کنید

برچسب : مرکز پرستاری مهرگان نو, نویسنده : kiya masi76kiya بازدید : 147 تاريخ : جمعه 9 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:11

پرستار بیمار در منزل در واقع حضور یک فرد باتجربه است که با هدف افزایش رفاه و آسایش فرد بیمار و خانواده او ارائه خدمات می کند.

ممکن است فردی در شرایطی باشد که نیاز به مراقبت و پرستاری در خانه داشته باشد. در این موقعیت استخدام پرستار بیمار که تخصص کافی در زمینه بیماری و هم چنین تجربه زیاد داشته باشد و بتواند در پروسه درمان بیماری در منزل به فرد بیمار کمک و یاری دهد بسیار ضروری است.

افراد بسیاری بدلیل شلوغی و آلودگی محیط بیمارستان تمایل دارند که روال درمان در منزل شخصی و در آرامش کامل انجام شود.

موسسه پرستاری مهرگان نو در جهت رفاه حال بیماران گرامی و خانواده هایشان خدمات اعزام پرستار بیمار در منزل را به صورت روزانه، ساعتی و شبانه روزی ارائه می دهد.

پرستار بیمار در منزل چه خدماتی را ارائه می دهد؟

خدمات پرستار بیمار در منزل - موسسه پرستاری مهرگان نو

وظایف پرستار بیمار در منزل، همانطور که از نام آن مشخص است، مراقبت و نگهداری از فرد بیمار در خانه خود می باشد. بطور کلی پرستار باید تجربه و دانش کافی در زمینه بیماری مربوطه را داشته باشد.

  • دادن دارو به بیمار طبق تجویز پزشک معالج

  • بررسی وضعیت بیمار مثل چکاپ زمانبندی شده فشار خون

  •  تعویض پانسمان

  • انجام انواع تزریقات

  •  انجام فیزیوتراپی در منزل

  • تنظیم برنامه مراقبتی روزانه 

  • نظارت بر وضعیت بهداشت فردی بیمار

  • نظارت بر تغذیه بیمار و انجام توصیه های تغذیه ای با توجه به نوع بیماری

  • انجام تغذیه با گاواژ یا تغذیه وریدی

  • مراقبت از سوند بیمار و انجام سونداژ

  • مراقبت از زخم و بخیه بیمار

  • مراقبت از زخم های دیابتی

  • پیشگیری از زخم بستر و مراقبت از زخم بستر

  • تغییر پوزیشن دادن به بیمار برای جلوگیری از زخم دیابت

  • کمک به حرکت و جابجایی بیمار و آموزش های لازم جهت چگونگی شروع حرکت و استفاده از عضلات 

  • توجه به بهداشت روان بیمار

 گاها ممکن است بیمار یک سالمند و یا کودک باشد که در این حالت پرستار سالمند متخصص و آشنا به بیماری و یا یک پرستار کودک آشنا با موضوعات و بیمارهای کودکان به منزل شما اعزام خواهد شد.

چرا از خدمات پرستار بیمار در منزل باید استفاده کنیم؟

منبع:

https://mehreganno.com/post/2/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1​

  1. استفاده از خدمات پرستاری در منزل این امکان را برای فرد بیمار ایجاد می کند که در منزل از احساس امنیت و آرامش بیشتری برخوردار باشد.

  2. بیمار وقتی در خانه خود تحت مراقبت قرار می گیرد، با سرعت بیشتری بهبود می یابد و کیفیت زندگی نیز در او بالاتر خواهد بود.

  3. از دیگر مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل، به صرفه بودن هزینه های پرستاری نسبت به خدمات بستری در بیمارستان است.

  4. خانواده ها به صورت مستقیم از روند بهبودی بیمارشان مطلع می شوند و همچنین پرستار با توجه به زمانبندی که از سوی خانواده تعیین می شود در منزل حضور پیدا می کند

  5.  
kiya...
ما را در سایت kiya دنبال می کنید

برچسب : پرستار بیمار, نویسنده : kiya masi76kiya بازدید : 129 تاريخ : جمعه 9 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:10

پرستار بیمار پارکینسون

بیماری پارکینسون نوعی بیماری عصبی می باشد که معمولا در سنین بالا و در برخی موارد در جوانی ایجاد می شود.و این بیماری در اثر اختلالات عصبی بوجود می آید و مشخصه اصلی آن کاهش کنترل ماهیچه ها لرزش دست، حساس بودن به دما، مشکل گوارشی، سفت شدن عضلات بدن، تعرق بیش از حد و سفتی بدن می شود که علائم اصلی آن ایجاد لرزش دست فرد بوده که از انجام کارهای روزمره و همیشگی خود باز می ماند، می توان گفت در بیماری پارکینسون شایع ترین و رایج ترین بیماری بین افراد مسن بعد از آلزایمر است که در افراد بالای 50 سال رخ میدهد البته این بیماری افراد جوان تری مانند سن بالای 30 سال را نیز درگیر می کند در این مقاله در سایت موسسه پرستاری پزشکی مهرگان نو قصد داریم به آموزش بیماری پارکینسون و عاقبت بیماری پارکینسون بپردازیم با ما همراه باشید.

علائم بیماری پارکینسون

  • کند شدن حرکات

  • بوجود آمدن لرزش در دست و پا در حالت استراحت

  • از بین رفتن تعادل بدن

  • سفت شدن ماهیچه ها و خشک شدن دست و پا

  • اختلال در حرف زدن

  • تغییر در صدای فرد 

  • از بین رفتن حالت طبیعی صورت فرد 

  • اختلال در هنگام جویدن و بلعیدن غذا 

  •  آبریزش دهان 

  •  افسردی

  •  عصبانیت زیاد 

  • ایجاد مشکل در حافظه کوتاه مدت 

پرستاری از بیماران پارکینسون در منزل

پرستار پارکینسون یک متخصص است که مهارت های بسیاری در زمینه کنترل بیماری و عوارض داروها و تنظیم آن جهت کنترل علائم و دیگر امور مربوط به بیماری دارد.

بیماری پارکینسون در صورت پیشرفت می تواند وضعیت افراد را آسیب پذیرتر کند در نتیجه خدمات پرستاری به خصوص پرستار بیمار در منزل خدمتی مقرون به صرفه و بیمار محور است و تمامی بخش های مراقبت از فرد بیمار را که نشانه کارآزمودگی نقش پرستار می باشد را تداعی می کند.

پرستار یا مراقب افراد مبتلا به پارکینسون باید برخی روزها در انجام کارهای روزانه به او کمک کند و بقیه روزها فقط به او زمان بدهد که کارهایش را خودش انجام دهد.

بیماری پارکینسون نوعی بیماری عصبی می باشد که موجب لرزش دست، حساس بودن به دما، مشکل گوارشی، سفت شدن عضلات بدن، تعرق بیش از حد و سفتی بدن می شود که علائم اصلی آن ایجاد لرزش دست فرد بوده که از انجام کارهای روزمره و همیشگی خود باز می ماند، می توان گفت در بیماری پارکینسون شایع ترین و رایج ترین بیماری بین افراد مسن بعد از آلزایمر است که در افراد بالای 50 سال رخ میدهد البته این بیماری افراد جوان تری مانند سن بالای 30 سال را نیز درگیر می کند در این مقاله در سایت موسسه پرستاری پزشکی مهرگان نو قصد داریم به آموزش بیماری پارکینسون و عاقبت بیماری پارکینسون بپردازیم با ما همراه باشید.

مراحل بیماری پارکینسون

بیماری پارکینسون در سالمندان چیست؟

پرستار سالمند در منزل

همانطور که گفته شد، بیماری پارکینسون یک اختلال مغزی می باشد، علائم پارکینسون اکثر اوقات به مرور زمان شروع می شود و با گذشت زمان بدتر می شود. با پیشرفت بیماری، افراد ممکن است در راه رفتن و صحبت کردن دچار مشکل شوندو ممکن است تغییرات رفتاری و ذهنی در فرد ایجاد شود که شامل کم خوابی و یا زیادروی در خواب، افسردگی، مشکلات حافظه و خستگی است همه ی مردم بالای 50 سال به این بیماری دچار می شوند اما بیشتر مردان را درگیر می کند. بزرگ ترین عامل خطر ابتلا به پارکینسون سن می باشد.البته اکثر افراد مبتلا به پارکینسون برای اولین بار در سن 60 سالگی به این بیماری دچار می شوند در این حالت سالمندان نیاز به پرستار بیمار پارکینسون دارند تا در راستای بهبودی، جلوگیری و درمان بیماری پارکینسون کمک های پرستاری و پزشکی انجام دهند.

چه چیزی باعث بیماری پارکینسون می شود؟

زمانی که سلول‌های عصبی در عقده‌های قاعده‌ای، ناحیه‌ای از مغز که حرکت را کنترل می‌کند، دچار اختلال شده و یا می‌میرند بیماری پارکینسون زمانی رخ میدهد. سلول های عصبی یا نورون ها یک ماده شیمیایی مهم مغز به نام دوپامین تولید می کنند. هنگامی که نورون ها می میرند یا دچار اختلال می شوند، دوپامین کمتری تولیدشده که موجب مشکلات حرکتی پارکینسون است. دانشمندان هنوز نمی دانند چه چیزی باعث مرگ سلول های تولید کننده دوپامین می شود.

علائم پارکینسون در سالمندان

علائم بیماری پارکینسون

افراد مسنی که به این بیماری مبتلا می شوند دارای علائمی به شرح زیر هستند

  • اختلال در بویایی

می توان گفت یکی از اولین علائمی که فرد به آن دچار می شود، از دست دادن حس بویایی می باشد

  • احساس لرزش

بیشترین و رایج ترین علائم در این عارضه لرزش می باشد که به در لب ها، پا و چانه های فرد اتفاق می افتد.

  • سفتی عضلات فرد

با مرور زمان عضلات بدن شما (در هرقسمتی ممکن است رخ دهد) دچار سفتی و سختی می شود و در نهایت موجب کم شدن میزان دامنه ی حرکت فرد شود.

  • کاهش سرعت حرکات

به دلیل سفت شدن عضلات بدن این افراد، در انجام حرکات های عادی کند می شوند به طوری که برای یک راه رفتن عادی مجبور شوید استراحت کنید و بنشینید.

  • اختلال در صحبت کردن و گفتار

افرادی که به این بیماری دچار هستند به مرور دچار مشکلات در گفتار می شوند به این گونه گاهی بین جملات سکوت می کنند یا به آرامی و به همراه مکث بین کلمات سخن می گویند

  • مشکلات در خواب

بیماران به کم خوابی و سخت خوابیدن دچار می شوند که اغلب مشت زدن و یا گرفتگی در عضلات را به همراه دارند.

  • بهم ریختن صورت بیمار

چهره فرد نیز دچار تغییراتی می شود که شامل خیرگی چشم  و ثابت شدن صورت است.

  • مشکلات راه رفتن

فرد بیمار در راه رفتن، پیاده روی، بالا و پایین رفتن از پله دچار مشکل می شود

  • تغییرات نوشتاری در فرد

نوشته ی فرد به صورت اشتباه و کم می شود

  • افسردگی فرد

داشتن اضطراب و استرس در این افراد یکی از مواردی است که اکثر آنها با پزشک خود بیان می کنند.

 چنانچه به هریک از علائم ذکر شده دچار شدید به فوریت با پزشک متخصص قرار ملاقات بگذارید و اقدام به بهبودی و درمان کنید سپس میتوانید ازموسسه پرستاری مهرگان نو یک پرستار بیمار برای خود و یا سالمند عزیزتان استخدام کنید.

پرستار بیمار پارکینسونی در منزل کرج

پرستار بیمار پارکینسون دارای وظایف مهم و سختی است که باید به صورت حرفه ای مشاوره و از فرد بیمار مراقبت شود یکی از وظایفی که این افراد دارند این موضوع است که به دلیل لرزش دائمی این افراد پرستار باید توجه و دقتی خاصی به دادن به موقع و دقیق داروهای وی داشته باشد این افراد بسیار آسیب پذیر و ضعیف می شود بنابراین پرستار بیمار باید با توجه به وضعیت بالینی فرد بیمار خدمات پزشکی و مراقبتی لازم را ارئه دهد، این موسسه با داشتن کادری حرفه ای و متخصص در راستای بهبودی و مراقبت از فرد بیمار تلاش های دلسوزانه می کند که یا قیمت مناسب خدمات فراوانی را به شما و خانواده ی محترمتان ارائه می دهد.

پرستار سالمند بیماری پارکینسون در منزل

تشخیص بیماری پارکینسون

هیچ آزمایش خون یا آزمایشگاهی برای تشخیص موارد غیر ژنتیکی بیماری پارکینسون وجود ندارد. تشخیص بر اساس سابقه پزشکی فرد و معاینه عصبی است. بهبود پس از شروع دارو یکی دیگر از علائم مهم بیماری پارکینسون است.

مراحل بیماری پارکینسون

در مرحله ی ابتدایی این بیماری علائم خاصی رخ نمی دهد و فرد به صورت عادی می تواند کارهای روزمره ی خود را انجام دهدو نیازی به شخص دیگر ندارد اما به مرور علائم به مراتب بیشتر شده و در صورت درمان نکردن و یا عدم اهمیت به جلوگیری و فرد از انجام های کارها باز می ماند.خانواده ی فرد بیمار باید به طور منظم و دقیق داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر ساعت به بیمار بدهند، بهتر است از یک مراقب سالمند پارکینسون برای بهبودی و نظارت بهتر و حرفه ای تر استفاده کنید زیرا فرد بیمار حتی در انجام نظافت شخصی و حمام کردن نیاز به فرد دیگری دارد

عاقبت بیماری پارکینسون

آیا بیماری پارکیسنون کشنده است؟

در پاسخ به این سوال لازم است که بگوییم، خیر بیماری پارکینسون موجب مرگ در فرد نمی شود و همینطور نیازی به مراقبت های طولانی مدت و همیشگی ندارد، تنها کافیست از فرد مبتلا حمایت جسمی و روحس شود و امیدواری و مثبت اندیشی را در وی بالا ببرید.

درمان بیماری پارکینسون

بیماری پارکینسون قابل درمان نیست، اما داروها می توانند به کنترل علائم و بیشتر شدن آن به شما کمک کنند، اغلب به طور چشمگیری. در برخی موارد پیشرفته تر، ممکن است توسط پزشک جراحی توصیه شود و ممکن است پزشک شما تغییرات در سبک زندگی، به ویژه ورزش های هوازی مداوم را توصیه کند. در برخی موارد، فیزیوتراپی که بر تعادل و کشش تمرکز دارد نیز مهم است. گفتار درمانی ممکن است به بهبود مشکلات گفتاری شما کمک کند.

وظایف پرستار بیمار پارکینسون

داروهای بیماری پارکینسونی

موثرترین داروی بیماری پارکینسون، کاربیدوپا، لوودوپا، لوودوپا یک ماده شیمیایی طبیعی است که وارد مغز شما شده و به دوپامین تبدیل می شود.

قیمت و هزینه پرستار سالمند پارکینسونی در منزل

درمان بیماری پارکینسون

هزینه استخدام پرستار سالمند درمنزل به عوامل چون میزان و وضعیت بیماری فرد مشخص می شود البته لازم به ذکر است که تمامی پرستاران موسسه از با تجربه ترین و متخصصان متشکل شده است که شما به راحتی می توانید از مجموع خدمات پرستاری و پزشکی این مجموعه استفاده و رضایت کامل را داشته باشید، از طریق تماس باما قادر به دریافت مشاوره ی رایگان و قیمت به روز استخدام پرستار سالمند هستید.

پرستاری از سالمند مبتلا به پارکینسون در منزل

پرستاری از سالمند پارکینسون در منزل

لازم است افرادی که وظیفه مراقبت و پرستاری از سالمند مبتلا به پارکینسون را به عهده دارند بدانند که اولین نشانه این بیماری در بین افراد سالخورده کم شدن حس بویایی می باشد.

معمولا افراد سالمندی که دچار بیماری پارکینسون هستند به دلیل اینکه تعادل جسمانی ندارند نیاز به یک پرستار منزل دارند.

این پرستار سالمند باید مهارتهای اساسی در این زمینه داشته باشد. به عنوان مثال مهارت انجام مراقبت های بالینی، داشتن شناخت کافی نسبت به نوع بیماری ،  به راحتی با سالمند و اطرافیان سالمند به خوبی ارتباط برقرار کند و هم چنین توانایی انجام امور منزل و درست کردن غذای مناسب برای سالمند را داشته باشد.

در صورتی که فرد سالمند در انجام کارهای روزانه از قبیل لباس پوشیدن، بستن دکمه لباس، مسواک زدن و تشخیص بو دچار مشکل شدند حتما به پزشک مراجعه کنند.

 پرستار سالمند پارکینسون باید چه نکاتی را رعایت کند

نکات مهم پرستاری از بیماران پارکینسون- موسسه پرستاری مهرگان نو

  • مصرف مرتب و به موقع داروها

  • رسیدگی به بهداشت و نظافت سالمند

  • کمک به استحمام

  • کمک کردن به سالمند در لباس پوشیدن

  • تغذیه مناسب برای سالمندان پارکینسونی

وظایف اصلی پرستار بیمار پارکینسون در منزل

  1. کمک به آراستگی بیمار

  2. حمام کردن

  3. رژیم غذایی بیمار

  4. مصرف داروها

kiya...
ما را در سایت kiya دنبال می کنید

برچسب : پرستار بیمار پارکینسون,پرستار سالمند, نویسنده : kiya masi76kiya بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:11

مراقبت و نگهداری از سالمندان یک امر مهم و ضروری در دوران پیری پدر و مادر هر فردی است که باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرید، پرستاری از سالمندان کاری آسان نیست چنانچه اگر فرد دچار آلزایمر یا بیماری هایی نظیر دیابت، پارکینسون یا افرادی که دچار سکته مغزی و قلبی شه و همینطور سالمندان پوشکی به مراتب سخت تر نیز می باشد در یک نگاه دیگر می توان گفت برای مراقبت و پرستاری از این افراد باید شخص از نکات پزشکی و پرستاری اطلاعاتی داشته باشد. اگر اعضای خانواده ه دلیل پرمشغله بودن و نداشتن اطلاعت و وقت کافی برای فرد سالمند خود ندارید می توانید از مرکز پرستاری و پزشکی مهرگان نو پرستار سالمند را به صورت تمام وقت، ساعتی، هفتگی و خصوصی استخدام کنید. در ادامه به وظایف و قیمت پرستار سالمند از مراکز پرستاری می پردازیم.

پرستار سالمند

استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

پرستار سالمند یک پرستار آموزش دیده و تحصیل کرده بوده که در مراقبت از افراد مسن تخصص دارد و معمولاً از بیماران ضعیف و مسن مبتلا به بیماری نگهداری و مراقبت می کنند. نقش اصلی این افراد ارائه مراقبت های جامع و فردی برای بیماران و خانواده ها می باشد به گونه ای که پرستار سالمند تمام وقت مسئول اجرای طرح های درمانی تعیین شده توسط پزشکان می باشد تا کیفیت زندگی فرد بیمار و سالمند را با به حداکثر رساندن آسایش، بهبودی فرد  و ارتقای ایمنی سالمند محترم شما پیش ببرد.

جهت اطلاع از قیمت پرستار سالمند در کرج با مرکز پرستاری مهرگان نو تماس بگیرید. ۰۲۶۳۴۲۵۰۷۹۷

استخدام پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند یا elderly nurse در مکان های گوناگونی از جمله بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و خانه ها به مراقبت‌های پزشکی، پرستاری و بهداشتی در منزل فرد به کار گرفته می‌شوند. پرستار و مراقب سالمند وابسته به محیط کاری خود وظایفی به عهده دارد که در یک تعریف کلی ارائه مراقبت مستقیم از بیمار، مانند تجویز و دادن داروها و برنامه ریزی برای نیازهای مراقبت پرستاری و پزشکی مستمر در حالی که خانواده ها را در این فرآیند راهنمایی می کند استخدام می شوند. از آنجایی که اکثر افراد مسن ترجیح می دهند در خانه خود زندگی کنند و درمان شوند ما به شما اعزام و استخدام پرستار سالمند را پیشنهاد می کنیم تا در منزل خود با بهترین کادر درمانی و با تجربه موسسه پرستاری مهرگان نو در راستای بهبود و نگهداری از فرد مسن شما پرستاری شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد مراقب سالمند در منزل شبانه روزی با ما تماس بگیرید. ۰۲۶۳۴۲۵۰۷۹۷

 

پرستار سالمند در منزل چه خدماتی ارائه می دهد؟

پرستاران مراقبت در خانه واجد شرایط تجویز داروها، تزریقات و ارائه درمان پزشکی و مراقبت های مربوط به شرایط بهداشتی از جمله دیابت، تراکئوتومی، تنفسی، کولوستومی، جراحات پانسمان و غیره می باشند. آنها بیشتر در کمک به افراد مسنی که دارای بیمار های مزمن، ناتوانی با انجام درمان های پزشکی لازم در خانه هستند.

 

نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل

استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

پرستار شبانه روزی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی می باشد که نمی توانند از پدر و مادر خود مراقبت کنندو مجبور به ترک خانه هستند، از طرفی خود فرد نیز قادر به انجام کارهای شخصی یا منزل نیست. بنابراین وجود یک پرستار و مراقب سالمند به داد شما می رسد تا در کنار نگهداری از والدین شما در امور خانه نیز به شما کمک شایانی کند.

 

وظایف پرستار سالمند در منزل

هدف از استخدام پرستار سالمند در منزل انجام امور پزشکی و غیر پزشکی برای فرد و خانواده ی وی می باشد که به انواع این خدمات در متن ذیل می پردازیم.

  • مراقبت از سالمند

همانطور که انتظار می رود اصلی ترین وظیفه ای که فرد پرستار به عهده دارد مراقبت و نگهداری دقیق و منظم از فرد مسن است تا با خیال آسوده فرد سالمند را را پرستار بسپارد.

  • داشتن تغذیه ی سالم برای فرد

همانطور که می دانید داشتن یک تغذیه ی سالم و سرشار از پروتئین و ویتامین برای سلامتی هر فردی امری مهم و به خصوص در سالمندان ضروری و حیاتی می باشد و پرستار وظیفه دارد یک رژیم غذایی مناسب با شرایط فرد آماده کند و مراقب باشد فرد از مواد غذایی مضر استفاده نکند.

  • رسیدگی به امور داروها

داروها باید دقیقا در همان ساعتی که پزشک تجویز کرده است مصرف شود تا نتایج مطلوبی داشته باشد بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین وظایف این پرستاران توجه به ساعت و زمان مشخص داروهای فرد سالمند می باشد.

  • رسیدگی به امور نظافتی و بهداشتی

برخی از افراد برای انجام امور بهداشتی فرد سالمند خود از پرستار و مراقب استفاده می کنند زیرا افراد مسنی که به دلیل بیماری قادر به انجام امور نظافتی و بهداشتی نظر دستشویی و حمام کردن نیاز به پرستار دارند.

  • همدردی و هم صحبت شدن با سالمند

فرد مسن در این دوران نیاز به همدرد و هم صحبت دارند زیرا ممکن است افراد خانواده وقت کافی برای صحبت کردن با فرد سالمند نداشته باشند و همینطور سالمندانی که تنها زندگی میکنند نیاز به محبت دارند که پرستار سالمند این نیاز را برطرف می کند.

  • رسیدگی به امور مالی و اداری فرد

از آنجایی که این افراد توانایی انجام فعالیت های احتماعی و اداری را ندارد در صورت در خواست خانواده و فرد با کسب مدرک کتبی پرستار می کند امور بانکی، ساختمانی از جمله پرداخت قبض ها، شارژ و… کمک بسیاری به خانواده و سالمند بکند.

  • انجام امور خانه داری

پرستار سالمند در خانه علاوه بر انجام امور پرستاری و پزشکی می تواند به شما در انجام کارهای منزل کمک شایانی کند.

  • ایجاد محیطی آرام

یکی از بزرگ ترین نگرانی های خانواده ها داشتن آسایش و رفاه سالمند عزیزشان است، پرستاران با تجربه ی موسسه مهرگان نو با ایجاد محیط کاملا خوب و راحت آرامش را برای فرد دلبند شما به ارمغان می آورد.

انواع خدمات پرستاری از سالمند در منزل

  • پرستار سالمند آلزایمری
  • پرستار سالمند سکته ای
  • پرستار سالمند سرطانی
  • پرستار سالمند وابسته به تخت
  • پرستار سالمند کرونایی
  • پرستار سالمند پارکینسون
  • پرستار سالمند افسردگی
  • پرستار سالمند آرتروز

قیمت و حقوق پرستار سالمند در منزل

استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

همانطور که بالاتر ذکر شد، پرستاری از سالمند در انواع مختلفی ارائه می شود یعنی باتوجه به میزان خدماتی که در اختیار شما قرار می دهد و اینکه به صورت شبانه روزی برای شما کار می کند یا ساعتی، خصوصی و هفتگی (شیفت کاری) تعیین می شود، حقوق پرستار سالمند در مرکز پرستاری مهرگان با قیمت کاملا مقرون به صرفه تر نسبت به بیمارستان و خانه سالمندان برآورد شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

حقوق نگهداری از سالمند در منزل کرج

کرج یکی از شهرهایی است که موسسه پزشکی مهرگان نو انواع خدمات پرستاری و پزشکی را در تمام نقاط شهر از جمله مهرشهر، گلشهر، عظیمیه، گوهردشت، جهانشهر، فردیس، محمد شهر و… ارائه می دهد.

اعزام پرستار سالمند ارزان درمنزل کرج

  1. پرستار سالمند ساعتی
  2. پرستار سالمند هفتگی
  3. پرستار سالمند خصوصی
  4. پرستار سالمند تمام وقت یا شبانه روزی

هر یک از موارد ذکر شده وابسته به نیاز شما و وضعیت جسمانی و روحی فرد در مرکز پرستاری مهرگان نو با بهترین پرستاران خدمات فوق تخصصی ارائه می شود.

فواید و مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل

استخدام یک پرستار در منزل علاوه بر این که نیاز های شما را برای نگهداری و مراقبت از فرد سالمند برطرف می کند، از قیمت خیلی پایین تری نسبت به خانه ی سالمندان و یا بیمارستان داردو همینطور فرد مسن در منزل خود احساس خیلی بهتری نسبت به خانه سالمندان دارد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت https://mehreganno.com مراجعه کنید.

منبع:

https://pezeshk-yab.com/blog/employment-senior-nurse/

kiya...
ما را در سایت kiya دنبال می کنید

برچسب : پرستارسالمند, نویسنده : kiya masi76kiya بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:08

یخچال ایستاده ویترینی تولید شده از جنی بدنه ی استیل و یا گالوانیزه می باشد که این دو با سلیقه مشتری ساخته می شود و دارای شیشه های دوجداره بوده که سبب می شود انرژی و سرمای یخچال محفوظ شود وا ز موتور های پر قدرت و کم مصرف تعبیه شده است و تعدادطبقه هایی در این یخچال صنعتی قرار می گیرد بستگی به ابعاد یخچال دارد. صنایع برودتی اونیورانواع یخچال سوپرماکت رابرای شمامشتریان گرانقدر بابکارگیری ازبهترین مواداولیه تولید و با قیمت مقرون به صرفه به فروش میرساند و لازم به ذکر است که طبقات یخچال ایستاده ویترینی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد

یخچال ایستاده

یخچال ایستاده فروشگاهی در صنایع برودتی اونیور یکی از پرفروش ترین یخچال صنعتی ها می باشد، که در انواع مختلف و ابعاد گوناگون که شامل ۶۰، ۷۰، ۱۲۰، ۲۰۰ ساخته می شوند. این محصول در انواع: تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود به سفارش مشتری تولید و عرضه می گردد. و مشتری می تواند انواع استیکر و لوگوی مد نظر خود را روی یخچال ایستاده مغازه درج کند. یکی از محبوب ترین این استیکر ها پپسی می باشد.

یخچال ایستاده تک درب پپسی

قیمت یخچال ایستاده دو درب

جنس بدنه این یخچال ها از نوع استیل یا گالوانیزه است که به سفارش مشتری قابل تغییر است همچنین یخچال ها دارای نور پردازی LED می باشد، که این امر باعث می شود محصولات داخل یخچال ایستاده نوشیدنی نمای بهتری داشته باشد تا مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را بدون باز کردن درب مشاهده و انتخاب نمایند.درب یخچال فروشگاهی از شیشه سکوریت دوجداره تعبیه شده تا از هدر رفتن سرما جلوگیری کند و به دلیل سکوریت بودن، در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری دارد.

انواع یخچال ایستاده

یخچال ایستاده ویترینی

یخچال ایستاده لبنیاتی

قیمت یخچال ایستاده

مشخصات فنی یخچال لبنیاتی
ابعاد1/5 متری150*150*75 سانتی متر
2متری200*200*75 سانتی متر
جنس بدنهاستیل
عایقتزریق فوم
تاجندارد
سیستم سرمایشینوفراست
قدرت کمپرسور1/2
بنماریدارد
جنس شیشه سکوریت نشکن

یخچال ایستاده قصابی

قیمت یخچال ایستاده تک درب

مشخصات فنی یخچال قصابی
ابعاد۲ متر در ۲ متر
جنس بدنه خارجی و داخلیاستیل ضد زنگ
نوع عایق بندیتزریق فوم پلی یورتان
آویز لاشهدارد
جنس طبقاتاستیل و شیشه ای
جنس تاجاستیل
قدرت موتور۱/۵ اسب
دمای داخلیبالای صفر
نوع دماقابل تنظیم
روشنایی LEDدارد
نوع شیشهسکوریت و ضدبخار

یخچال ایستاده نوشابه

قیمت یخچال ایستاده نوشابه

مشخصات فنی  یخچال فروشگاهی نوشیدنی
جنس بدنهگالوانیزه
عایق بندیتزریق فوم پلی یورتان
شیشه هادوجداره
طبقات قابل جابه جاییدارد
مصرف انرژیA
طول ۶۰ سانتیمتر
عرض ۶۰ سانتیمتر
ارتفاع۲ متر

یخچال ایستاده سوپرمارکت

قیمت یخچال ایستاده 60 سانتی

kiya...
ما را در سایت kiya دنبال می کنید

برچسب : یخچال ایستاده,یخچال سوپرمارکتی,یخچال نوشیدنی, نویسنده : kiya masi76kiya بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:00